Trauma

Många hatar på dig. Dina bröder inkluderat. Och en idiot till biologisk morsa som samlar barn som troféer.

Hon traumatisera mig. Satte mig i en ugn och la på den. Där och då hade jag inget emot att dö. Det kändes bättre än att leva. Min tvilling syster var död. Jag trodde de hade dödat Ali med. Alla barn runt mig försvan famför mina ögon. Min farsa tappa bollen. Hans flickvän ville inte ha honom mer. Hans pengar sluta rulla.

 

Min farsa tappa bollen 

Min pappas strategiska sex grooming ledde till döden. Allt manipulation och tortyr han lagt ner på oss barnen, specielt Fatima, bara föll. Alla han kände ville ha honom död. Ingen brydde sig om mig. Min mamma lämna mig på ute på olika ställen, men ingen ville ta emot mig.

Min farsa ville ha sin supply tillbaka, aka mig, men fick inte. Jag var i domarens (MKD) hus som gjorde livet hårt varje dag.

Både Ali och jag var under press varje dag. Jag visste inte att han levde. Hans farsa dog. Min farsa fick en melt down.

 

Skapa riktig familj

Det kom till kritan och nu skulle en ordentlig familj skapas. De skulle sköta detta som vuxet folk.

Men de visste inte vems unge jag var helt säkert. Lamine skulle med en spruta ta ett DNA test. Min farsa var hesitant. Sprutan var bredare än ett finger. Jag sprang och gömde mig. Vägra komma nära den mannen. Till slut fick jag avgöra själv vem som var min farsa bestämde min biologiska mamma. Jag gick bara fram till min pappa och krama om honom samtidgt som jag grät. Såg på Lamins flin och hur han gav sina barn blicken att de får slå mig nu.

Hans barn, stora och starka… fina trofeer. Och jag; ful, spinkig och hungrig.

Mitt öde var på en tråd. Min morsa vill inte ha med mig att göra nu när jag själv valt fel man som pappa.

 

Mitt öde

Hon sa det till mig. Nu har du ingen mamma. Hon som aldrig vart där. Sprang ofta och letade efter Ali. Sket i vad min farsa gjorde mot Fatima. Hon som tog med mig till hennes “jobb”. Där vi avgjorde vilka barn och vuxna som fick överleva eller ej med en armsträckning.

Jag gjorde som hon. Tog över businessen och räckte upp handen effektivare än hon. Till jag började undra, vad fan håller jag på med egentligen.

Det där skulle kunna vart jag. Men jag var rädd för att inte nå upp till hennes förväntningar. Till jag en dag inte kunde och började gråta. Hon såg det som ett svek. Som att jag var för svag för det jobbet. Att jag inte hade hjärta nog att fatta tuffa beslut.

De hade fångat in Ali. Flera gånger fick han vara i “domstolen”. Skulle han bli ner slängd i poolen med kött ätande fiskar. Eller skulle de slå ihäl honom med tofflor. Eller skulle han bli ner trampad. För ungen vägrade dö på egen hand. Jag räckte upp handen när de hade bestämt sig för att slå honom till döds.

Mitt i deras huliganeri grät jag. Jag kunde inte ta det. Alla skrattade och kom för att trösta mig. De skojade bara. Ali kom ut därifrån med både bryten arm och nyckelben. Han fick ta is i kylskåpet som läkemedel. Efter veckor tog de honom till sjukhuset.

 

Spoiled

Den ungen var spoiled innan, men så en dag insåg hans mamma att hon inte kan spoila honom för evigt. Barnet hade ingen pappa. Hon skulle inte kunna spoila honom själv.

Ungen sprang runt med pistol. Snyft historia hon berättade då, och fortfarande. Det är hennes fel. Hon tog hans rum ifrån honom. Det fanns alltså inget ställe för honom att ta igen sig. Alla hans leksaker togs ifrån honom. Alla gömde sina pistoler i det rummet han sov.

Barn dog som flugor framför honom. Alla i orten sprang runt med kniv och pistol. Alla var höga på droger och alkohol. Va fan ska en 6 åring fucking göra? Han var en cow boy i hans hjärna. End of discussion.

 

Skickade Ali till Tunisien

Istället skickade hon ner honom till Tunisien och intallade alla att han var bög. Det fick bli hans straff till slut. När jag var 12 år, fick jag träffa honom igen. Han trodde helt seriöst att han var gay. De hade hjärntvätta honom. Det är det jag menar med en galen manipulativ mamma och släkt. Som tror de har rätt att göra va fan de vill med barns liv.

Det sorgliga är att Ali har blivit som dem. Han våldtar barn. Han utnyttjar dem sexuellt och filmar dem för att sälja på nätet.

Grejen är att han aldrig förstod vad han gjort för fel. Missförstå mig rätt:

Själv försvar är INTE fel! 

Hans mamma vill inte uppfostra honom. Hon vill kuva honom. Tunisien blev hans nya hem. Hans nya fängelse.

 

Självförsvar

Det var att göra eller dö. Så ingen fick vara bätter än Ali. Barnet hade mycket avundsjuka i sig. Han var odiciplinerad och gjorde som han ville. Men det var ju dem som hade lärt honom allt sådant skit, genom att inte ta sitt ansvar som föräldrar på allvar. De lärde honom att diciplin är att inte göra motstånd. Det som var viktigt för dem var sex grooming.

Och när de inte lyckades med att diciplinera honom inom sex grooming så såg de alla andra “fel” han gjorde. Hans tourett syndrom var hans fel. Att han sprang runt med pistoler och had galna sex groomed kompisar som han, var hans fel. Att han trakasserad flickor, speciellt sin egen syster Fatima… det var hans fel.

Killen hade ingen respekt för sin mamma, det var hans fel. Hur ska han ha respekt för någon annan kvinna då?

Diciplin är att ta och göra val. När du inte får motstå, finns det inget val. När du inte har ett val finns ingen diciplin.

 

Riktig familj?

Jag har nästa alltid varit i en dröm-state. Jag har inte fatta att dessa saker händer på riktigt. Ali har haft en relation med mig under ytan som jag tycker är helt creepy nu när jag är medveten.

Som medveten har jag alltid drömt om att ha en store bror. Och så i mitt i allt, har jag alltid haft en bror som såg mig som en produkt att göra affärer med.

Det flesta affärer gick bra. Jag utsattes för många tester, livshotande tester. Men jag klara dem. Han hade min rygg och jag hade hans rygg. Till en dag då jag sa att jag var gravid.

Då fick han flip. På många sätt. Något i mig vägra låta honom behandla mig som skit. För jag krävde inte alls mycket. Bara att vi skulle gifta oss om jag skulle behålla barnet.

 

Good girl gone bad

I denna stunden var han hemma hos oss och förberede sig för ett spel där pengar ingick. Jag talade om för honom att det inte var viktigt om vi vann eller förlora. Det viktiga var att vi hade varandra. Jag var också sur över att han inte ville gifta sig. Jag grät, skrek och sa emot.

Nu kunde han inte låtsas att han tyckte om mig. Nu när jag höll honom nere och sabbade hans affärer.

Så nu när jag inte var lika samarbets villig skulle han trasha mig och lära mig min plats. Jag skrek och sa emot, vägrade göra de saker han planerat. Jag lekte med hans manlighet och frågade inte varför han var arg. Jag var rätt självisk som han.

 

Han vill inte bli glömd

Han gjorde allt möjligt med mig för att sätta mig på hor-pedestalen. Lekte mind-games.

Kommer du ihåg när du puttade Fatima när hon bara had ett ben?

Kläde mig i glasögon och sa att jag bara var en “hora med glasögon”. Förstörde mina läxor.

Kommer du ihåg när du såg till att min pappa hög av Fatimas andra ben?

Han band fast mig i en stol. Slog mig med en stol, boxa mig i ansiktet och trampa på mig. Mina knän var förstörda av alla positioner. Han bet mitt öra. Gav mig blå tiror. Han vred min axel ur led. Ströp mig med kudde. Skrek i mina öron som redan är känsliga. Han piska mig. Försökte få mig att bli avundsjuk. Han sålde mig. Han hade tillfälliga rabatter på mig, så det var bäst att köpa ifrån honom snabbt.

Fatimas framgång var inte din framgång. Hon vill inte bli trakasserad. Hon hade höga ambitioner och standards. Hon hade påsar under ögonen för att hon inte fick sova och för att hennes hjärta var brustet. Ändå stod hon där på ett ben, nöjd med sin framgång. Hon var en lärare och pratade om att vi måste vara på varandras sida. Du övergav henne och snitcha på henne. Hennes läxor hade varit tuffa i livet. Men inte såg du det. Du såg bara att någon var bättre än dig på något. Någon hade lyckats på sina vilkor. Hon var inte ett offer längre och så fick det inte vara för dig. Du är en tripper och vill att alla andra ska trippa som dig. Fatima får inte bli Glömd!

Han hade sex med andra framför mig. Han hade sex med mina systrar. Specielt min lilla syster som inte var mer än 1 år.

Du lämnade Fatima och gick över till mig. Du trodde jag var en lek då, som du gör nu. 

 

Vara ifred

Jag fick inte vara ifred. Alla som känner mig vet att jag är en introvert. Han kom tillbaka dagar efter varandra för att se till att jag hade helvete. Precis så gjorde du med Fatima.

Han ville inte vara där och hatade alla där. Egentligen bluffade han så han fick vara med på denna lek. Gambling problem… min farsa har det så den som följer hans fotsteg är på god väg. VG.

Men han har vart med i denna lek allt för länge. Det är bara det att det inte finns ett stop för hans hat antar jag. Han krävde respekt av mig han inte förtjänat. Han la all skuld på mig.

Alla som hade problem med honom skulle få betala. Hans stolthet och manlighet fick ingen respekt, I guess. Han ångrade att han träffat dessa människor. Det tog ut hans mascho i honom och den som fick ta smällen var jag.

 

Ali skulle ta igen alla pengar han förlorat på mig nu. Jag var inget mer än hans hor-syster som var för dum för att förstå att hon levde ett dubbel liv.

Det spelar nämnligen ingen roll om du är för smart för honom eller för dum för honom. Han vill bara äga dig.

 


Leave a Reply

