Hamza

För mycket skit på ditt samvete. Har du gjort din farsa stolt än? Du vet inte vem din riktiga farsa är. Visste du att, du är bror med din “farsa”. Visste du att Hozaifa är din halvbror?

Min farsa som är din bror (halv bror) hade problem med sin egen farsa när det gäller dessa affärer. Alltså din riktiga farsa hade problem med din bror (fake farsa) om hur man hanterar våldtäkts kulturen. Så du kan göra dig själv stolt med att veta att du gjort din riktiga farsa stolt.

Det gör dig och Hozaifa mina farbröder, eww. Synd att din brorsa är gift med din mamma. Haha!

 

Ok, business.

 

Varför gillar jag inte dig? Här är några anledningar:

3f592f530db60df6b291c4be32e48ad6

Peek-a-boo, on you too.

Sen du var 5… hängde du med dessa skit snubbar. Du drack och roade dig på min bekostnad. Avundsjukan i dig är äcklig ha. När du blev utsatt för det jag blivit utsatt för började du gråta som att du har en platinum ass hole.

 

Din vibe bre, din vibe är äcklig. Du har en gömd agenda. Du lever ett dubbel liv och gömmer dig i ditt eget rum. Tur att du kan troka ditt arsle. Annars hade dina systrar nog fått sköta det med, tror du? De är lite för starka för dig. Snabbt, skaffa hjälp från Tunisien. Shit, din ass är about to get kicked big time.

Gömd i din hörna. Du stör mig fast jag inte ser dig.

 

Anfs, minns du att du inte änns våga räka upp handen. Du skulle alltid vara smartast. När du började i min klass fick du lite rygg. Shit jag har ju varit din coach länge. Men du är en otacksam bratt. Som min farsa, har du djävulens blod i din ådror, vad mer kan man förvänta sig av dig då.

Men att samarbeta med hela klassen är för lågt. Eller… kanske inte när det gäller affärer. Budgeten är hög.

Pratar jag för mycket för dig? Från och med nu kommer du nog önska att jag prata ut mer.

 

Mentor: Har Ali lyckats ta över ännu och rädda er? Kan du förresten hälsa din mentor Ali att jag har skrivit lite grejer om honom. Jag är hans coach… så ja. Nu vet du vem som är din coach med.

 

Båt: Varför hålla till på torr land när man har en sjö där man kan göra allt diskret. Har du inspirerat andra som dig ännu? Det är bara att slänga folk från ombords när man är klar. Tråkigt nu när du måste käka dem också. Fuck.

 

Ljusdall: Varför klagar du till mig när du sen själv går och sviker mig. Varför leker du att du bara är en unge när du vet exakt vad fan de har hållt på med sen du var liten. Blev du satt under sågen där? Åh, nej… blev du offret för en sekund? Shit, save his ass. Bitch, du behöver någon som lär dig att man up på riktigt.

 

Jasmin: Brown honey. Du borde frågat Ali lite om hur man är en gentle man typ. Han kan sådant skådespeleri.

 

Tunnelbana: ditt jobb där är beundrans värt. Har du fått någon status för din skit ännu? Kommer du ihåg när jag knocka ut dig? En till är på väg. 😉

 

Mosken: Kommer du ihåg när de tvinga dig ditt. Klart du kommer ihåg. Du glömer aldrig någon som gör dig något ont. Så varför ska jag glöma dig nu?

Du ber inte längre, sen länge. Inte jag heller, för precis samma anledning. Så fort man hukar sig på sina knän till Gud äre någon som tar över din ass. Jag ber till Gud på andra sätt nu. How about you?

 

Alby: sitter och skjuter runt där?

 

Livet alltså

Livet är hårt. När din brorsa gick i konkurrs så had vi ingen.. alla satt fast i samma smörja. Du har aldrig backat oss. Så vafan backar du våra rumpor för? Vafan tjänar du pengar på oss för. Du säger inte änns “hej” till dina systrar i det huset du bor i?

Eller, vänta nu. Känn dig inte som ett offer. Sorry, du säger Hej!.

 

Från och med nu kan du räkna ut vart jag har dig, själv, snille. Du kommer ingen vart med att leka hövdig i det huset. Du må va hövding över ditt data spel. Men vi är inte ditt spel.

Om du vill; beat din dick, filma och lägg ut det på nätet. Men inte dina systrar. Inte andra kvinnor. Du ska ha respekt för kvinnor. Du ska inte äta människokött. Du ska ha respekt för levande grejer. Men du har inte respekt för dig själv. Bara en fucking äcklig fasad.

Du kan vara nöjd med alla bilder du fram kallat. Du kan le för dig själv. Du kan äntligen känna dig stolt.

 

Detta är för allt ont du önskat mig. Din ass är helig va? Vet du hur mkt Ali fått ta? Vet du vad de gjorde med honom innan du tror att du är det enda offret där ute? Vet du hur mkt din farsa, som du tror är din farfar haha, har ass-rapat Ali? Har ni hunnit öppnat upp så mkt för varandra än.

Ni är de ensam-kommande squad.

The new age generation. Till alla er som tror det är OK att äta människo kött. För det är så jävla cooolt! Specielt homosexuell kött, man blir vad man äter… u know that. I ditt case är du redan. Sluta ta ut din frustration på folk som lever ärligt.

Ramadan kareem i förskott!

Nej ingen annan vill har ert kött, även om ni dör av er själva.


Leave a Reply

