sLim/Sara

Mannen som tillsammans med min pappa tränat mig som en hund när jag 4-5 år. Seriöst, med koppel runt halsen och allt.

Slim heter han och är runt 175 cm. Skelögd, ljushårig (dirty blond).

De säger att han äger en del i Tunis Air bolaget.

 

 

Slim har inspirerat mig att blogga. Det var det han gjorde när jag var liten och ensam med honom i rummet. Han trodde seriöst han var en konstnär. Han tog foton på mig naken. Ritade av mig naken, så jag posade för honom frivilligt för att visa att jag föstod va fan han håller på med.

Han brukade säga att jag var vacker. Jag brukade pussa mig själv, precis som han gjorde. Jag tyckte jag var super snygg precis som han tyckte om sig själv. Det fanns ingen som mig. Så han brände mig med cigarer på armar, ben och rygg.

Då tänkte jag: “Vilken förbanelse det är att vara så vacker.”

Ey, han kunde ändå vara rolig ibland. Typ som när han var borta i huvudet, och inte visste vad han skulle bli när han blir stor. I see you bum. Så han frågade mig vad jag ville bli och jag svara… brandman. Seriöst, jag hade fett fin brandmössa. Åsnan brände mig ännu mer. Sen förklarade mina föräldrar på dagis att jag fått mässling.

Alltså, sen jag vart barn har jag haft svår för att ljuga. Jag kan bara inte. Och min ärlighet är brutal. Så ibland när sLim snacka med mig fick han fnatt över min ärlighet. Jag prata snabbt och sa fula ord när jag blev provocerad. Han var inte snäll så det hände rätt ofta.

Han ville att jag skulle ljuga. Säga att det var skönt att bli våldtagen. Säga att det var jag som gjort illa min bror. Att allt var mitt fel. Nej, det var inte jag. Till slut sa jag ingenting i hans närvaro. Jag lät idioten vara sig själv. Sanningen kommer ändå ut till slut. Det kanske är han som också har utvecklat en del av min autism spektrum.

Han ville att jag skulle älska min mamma mer och gå med på att slicka hennes arsle ren. Min farsa hade stuckit från huset igen och nu var sLim min nya farsa. Hell no! När min farsa stack tappade jag hoppet och nu höll jag inte tillbaka på fula ord eller på att kämpa emot. Vi var i underlägge för att vi var mörkhyade, jag och min farsa. Och för att vi bodde på sLim’s adress. I hans lägenhet. Så han tog över vår familj.

Sanningen är den att sLim hade misshandlat min pappa och stoppat in honom i klädkammaren.

 

Hans taktik

Idioten förstår inte personal space. Jag fick aldrig vara i ifred. sLim låste in mig i mitt rum varje dag. Alltså varje dag, hela dagen hade han koll på mig. Han bodde i vårt hus. Så jag brukade vakna super tidigt för att hinna få i mig lite mat. Hans taktik var att svälta mig.

Så han var fett förvånad när jag hade för mycket energi och inte var hungrig. Inte för att det fanns värst mycket mat i kylskåpen. Ibland levede jag på bröd rester som satt fast i soffans kanter.

Vi hade en kanin i huset. Den öppnade skåpen och tuggade på alla morötter. Bara lite sådär på varje morott. Så ibland fanns det ingen frukost för mig. Aldrig att jag rörde dessa morötter, jag förstod basiciller för bra. Jag blev ändå fett ledsen när min farsa gjorde sig av med kaninen. sLim försökte skylla på mig. Så han sov i skåpet. Och där rök min frukost strategi.

 

Svek

Det fanns en krigare i mig redan som barn. Nu hörde jag dem snacka om hur vit hud är bättre än mörk. De kallade mig kahla, svarting. Jag hade världens stöttaste syster som hete Sara.

Hon var knapt 1 år gammal. De behandla henne som skit. Hon var stark. Hon var rolig. Hon hade attityd och var vittsig. Hon kunde inte snacka men jag förstod vad hon sa ändå.

Det sorgliga är att jag inte fattade hur hon kunde skratta fastän hon gick igenom skit. Hur hon njöt av det. Jag och hon var fett tight:a. När hon la sin haka på mitt huvud kyldes jag ner. Hon försökte se det positiva. Hon älskade mig och jag fick henne att skratta.

Men jag var grumpy och nedstämd. Tålde inte det som pågick och kunde inte fatta att hon njöt av det.

 

Sara

Nu snacka dem om att döda mig. Men jag hade detta. Jag kunde inte fatta att de skulle svika mig. Att de inte behövde mig längre. Jag var skit duktig på detta ju. Jag var stor, jag var stark, jag var snabb och jag tjänade kronor. Jag vet’e fan varför Sara gjorde mig arg. Men nu var det mellan mig och henne. Hon eller jag.

Så en morgon tog jag en kniv. La den i byrån. Satte mig på mina föräldrar säng och tittade på sovande Sara. Jag satte mig ner och väntade, och bara tittade på henne med massa arga tankar i mitt huvud. Hon vakande upp och blev lycklig av att få se mig. Hon satte sig upp. Jag hämtade en boll som jag stoppade i hennes mun och sen hämtade jag min lilla kniv och högg ihjäl henne.

Hon låg där på sängen blodig. Och jag fattade inte vad jag hade gjort. Jag var inte mig själv. Och nu vill jag att hon skulle komma tillbaka. Så jag tog henne till duschen och tänket dusha av henne.

 

Högmodig

Jag var 4 år äldre än hon. Jag trodde jag visste bättre. Jag trodde att inget skulle hända mig efter det. Att jag äntligen skulle bli en av de stora. Jag skulle nu få min välförtjänta respekt. Nu när jag gjorde saker som dem.

Alltså ni måste fatta att min syster kunde inte änns prata. Ändå bråkade vi. Vi pratade med varandra. Det måste vart all marijuana och droger de stoppa i mig som fått mig att hallicunera. Sara hade konstig attityd med mig då. Och jag bara kände att hon inte fattade att jag är kung. Det är inte så du snackar med mig. Ha lite respekt. Jag har kämpat mig till den platsen jag är på.

Varje dag hade vi träning med sLim. Vi skulle springa runt runt mellan köket och vardagsrummet. Kondis och stretch. Vi skulle jaga honom och sen skulle han jaga oss. Jag jaga aldrig honom. Han jaga mig.

Jag var trött på att göra detta ensam och kunde inte fatta att Sara inte hängde med! (Mitt tålamod är en svaghet, till idag.) Och sen var hon kaxig, on top of it.

Jag råkade springa på henne och hon flög iväg med en stor kraft. Jag tänkte det är inte värsta grejen för att hon skulle kolla snet på mig eller bli ledsen. Sånt händer. Det är bara att brush it off. Jag sa förlåt och fortsatte springa.

Plötsligt betyde jag ingenting till henne nästa dag. Jag fattade inte vad som hade hänt. Jag var fett ledsen över att hon inte brydde sig om mig längre.

Jag upptäkte senare att hon gick vriden från bålen. Jag måste ha gjort något med hennes ryggrad och höfter när jag råkade springa på henne.

 

Avundsjuka

Ingen fick älska henne förutom jag. Vi brukade ha sex med varandra. Jag stoppa min hand i hennes vagina och fick ut en blodig hand. De brukade sy igen hennes sprukna anal. Och jag brukade ta bort tråden för jag trodde att hon hade ont med tråden. Hon sög av mig och jag sög av henne. Vi kysstes. Jag blev varm varje gång jag såg henne.

Jag visste att det vi höll på med inte var “rätt” och jag gjorde det bakom mina föräldrars rygg. Jag ville säga förlåt till henne, men jag var inte så bra på det. För hon fick ont.

När jag var på dagis tänkte jag på vad Sara gjorde hemma. Jag ritade regnbågar åt henne. Jag tänkte på henne hela tiden. När vi gjorde något roligt önskade jag att hon också vart med oss och hade lika roligt. När jag skrattade tänkte jag på henne och när jag var ledsen visste jag att en kram av henne skulle ändra allt. Hon var mitt hem.

Så när Sara verkade njuta av deras skit blev jag avundsjuk. Hon var en drottning. Jag fick inte nog av henne. Jag fick min cool av henne. Hon gjorde mig lugn. Hon trodde på mig. Jag var den ända hon litade på och vi brukade göra hyss tillsammans.

När vi åt, brukade vi trasha stället. Ibland var vi utsvultna för dessa männsikor lagade typ sällan mat. Och vår morsa smyg åt glass i ett hörn bakom köks dörren. Vi kunde se dig. När jag och hon inte fick vara med dem vuxna och kollade in genom glas dörren såg vi hur Hamza satt där inne och grisade i sig något gott. Vi kunde inte tro våra ögon. Vi började slicka på glas dörren bara för att retas och sen sprang vi. Sara kunde inte springa så de fånga henne och läxa upp henne.

Sen blev det tråkigt att retas så vi satt där i hallen och höll om varandra.

Hon var fett sarkastisk mot alla . Så jag fattade inte hur dem var bättre än mig på någoting. Det gjorde mig arg att hon var fake, tyckte jag då. Stå på dig som du brukar göra tänkte jag. När hon log släppte de in henne till sig. Alla vill vara med henne. Sen drog hon vidare med sin liga. Tjejen krossade mitt hjärta.

När hon log släppte de in henne till sig. Alla vill vara med henne. Sen drog hon vidare med sin liga. Tjejen krossade mitt hjärta.

 

Svek

Ändå behandlade de henne som skit och jag tog efter. Hon vägrade sluta gråta. sLim tog upp henne från ett ben och släpte henne med huvudet först på golvet flera gånger. Jag härmade honom. Skaffade mig hennes tillit genom att klättra upp på mina föräldrars säng, höll henne i min famn och hoppa ner. Några gånger gjorde jag så. För att sen helt släpp henne utan att hoppa med.

När jag såg vad de gjorde förstod jag inte helt fult ut att de utsatte henne för våldtäkt. Alltså jag blev själv utsatt för det men ändå var det helt annorlunda och se någon annan bli det. De gick hårt på henne. Jag bad dem ta det lugnt och inte göra så mot henne. Hon är för liten.

De höll på flera stycken utan uppehåll. Inte änns jag blev utsatt så mycket. Det var som att de hatade henne och mobbade henne.

Det förklara varför hon var så uppblåst och överviktig. Hon hade en väldigt stor lilla bulla på fotsulan, så hon inte kunde gå på sin fot. Hon var helt blek och trött. All bajs hon inte fick ut satt fast och förstörde hennes immun system och skapade inflamationer i hennes kropp. Ändå blev hon glad så fort hon fick syn på mig.

Vår morsa har läst barn böcker om hur man uppfostrar barn. Hennes filosofi är att vara sträng och hård från början, speciellt med första barnet. För det sätter tonen för hur allt annat kommer att gå. De stötte ut henne. Min morsa var fett sträng mot henne och typ isolerade henne som straff när det var något litet hon hade gjort. 

Helt plötsligt vara Sara en ny elev i denna våldtäkts skola. Hon skulle lärs snabbt och hennes vagina behövde bli stor så fort som möjligt. För att detta projekt skulle rulla.

Vad hade Sara framför mig, tänkte jag? Varför övergav dem mig? Jag hade allt. Alltså jag kunde, gå, springa, klättra och hoppa. Jag kunde prata och jag var fucking underhållande och behövde inte underhållas, tänkte jag då. Jag kunde redan göra de saker de ville att hon skulle göra. Jag hade överlevnads skills. Det hade inte hon. Obviously, jag fattade inte att hon var en bebis! Ingen behandlade henne som en bebis. Vår morsa såg oss som vuxna som bara hade ett jobb. Oralt; att hålla käften och suga hennes klitoris och mäns kukar.

Den enda skillanden mellan mig och min syster var vår hudfärg trodde jag då. Min hud kan jag inte bytta ut. Jag kände att någon förbanelse vilade över min hud och jag var nedstämd.

Nu fattar jag att allt sådant inte spelade så stor roll. De ville bara bli av med mig. Även om de använde sig av rasistiska orsaker. Sanningen är att jag bl.a. har en fake ID och att min morsa är inte min biologiska morsa. 

 

Sörja

När Sara var borta, insåg jag hur mycket jag faktiskt saknade henne. Jag undrade vart hon tagit vägen. Om det var för sent att säga förlåt nu. Jag kollade upp mot himlen och såg stjärnorna och tänkte om hon var där.

Detta hände under en sommar, så mina föräldrar hade all tid på sig att sörja på sitt sjuka sätt. Självklart straffade de mig genom våldtäkt. De la henne i frysen och sa att hon behövde svalkas ner. Sen sa dem att hon trivdes väldigt bra där och att hon inte vill komma ut.

Jag vet att min farsa hade svårt att förstå vad jag hade gjort. Precis som jag. Men jag förstod inte varför han tog ut henne från frysen och våldtog henne fortfarande efter varje bön. Och sen snabbt stoppa tillbaka henne i frysen igen.

Jag var på rymmen. De försökte fånga mig och jag gömde mig lite över allt i olika höga/låga skåp och trånga hörn. Jag låste ut dem. Hur fan kunde ni inte se mig när jag hängde från dörrkarmen? Jag var snabb och kreativ. Men när det var bön, gick jag ner och bad med dem. Ingen skulle störra min relation med Gud. Fortfarande på min vakt, men Gud kommer först. Det var en helig tid och så skulle det förbli!

e3909fa4a1b29d0857735fc4f044f292

 

sLim’s fälla

sLim kollade på min farsa – “äru dum, ska du inte fånga henne?”. (Ja, han är dum och du är smart, ya hmar!) Han försökte snacka med mig. Det ända jag gjorde var att retas och dansa. Jag sa fett mycket fula ord. Där fick du. (Jag kan höra ditt tack ända hit och hälsar dig att det var så lite så!)

Så han gjorde en stor mus fälla åt mig och jag gick i den. Jag skadda mitt ben rejält. Han frågade varför jag hade gjort så mot min lilla syster. Och jag sa som det var. För att jag är mörk hyad och ni föredrar en vit tjej för de drar in mer pengar och att ni ville döda mig för henne. Och han bara nej, vi vill bara älska dig.

Han som är vit, förklarade att det inte är någon skillnad mellan ljus hyad och mörk hyad. Vi är alla Tuniser, bara det är speciellt. Det finns inte många av oss här ute. Det är Tuniser mot Svenskar. Tack för den förklaringen. Härmed förklarar dig Nazist och ni andra rasister.

Min farsa uppskattade inte denna sentimental stund. Så han kom in och med en smäll fick han sLim att svimma. Han stoppade mig i klädkammaren och låste om mig. Våldtog mig med en kvast upp min anal. Och ärligt talat nu kändes det som att jag var så nära att bli mördad. Nu kunde jag inte gömma min ADD och jag tog ut min ilska. Jag skrek och bankade på alla vägar och så plötsligt fanns där en tunnel de hade täckt över. Så jag kröp in där och gömde mig. De försökte lura ut mig därifrån.

Jag hittade också en nyckel där inne. Jag lekte inlåst och sLim trodde min farsa hade låst om mig. (Man får leka som barn sLim, det var det enda jobb jag faktiskt hade. Det är inte bara du som får leka.) Så då och då, när ingen var där ute, gick jag ut och käka. Sen gick jag in igen och låste om mig. De kunde inte fatta att jag inte dött ännu.

 

Ny start

Mina föräldrar flyttade ut och de ville inte ha med mig att göra mer. Jag var trött på dem också. Helt plötsligt var det tomt i huset en dag. sLim kom och tog mig, med honom nu.

Du lärde mig att vara sopfistikerad sLim. Men jag kommer aldrig vara psykopat- sofistikerad som dig, tack gode Gud.

Du är den ända jag träffat som förstår vilda grejer. För du är själv vild. Jag fick vara vild och fri med dig, typ. Hur var det att vara gift med mig? Ha? Du fick mig tro att jag inte dög till för att jag inte fått en bebis ännu. Ya kalb!

Ey, du fick med dig en liten krigare. Men det visste inte du när du tog mig till skogen och skulle begrava mig.

Du sa åt mig att springa i skogen samtidigt som du sköt mot mig. Du grävde en grop och bad mig ligga i den tyst och stilla. När jag var i den slängde du jord över mig. Groppen var inte änns djup. Vad är det med dig? Jag gjorde ett litet håll så jag skulle kunna andas och så låg jag där och vila.

Du sa någonting, och jag skrattade. Du tog upp mig och hån skrattade, undrarde om det faktiskt fanns något roligt i detta. Vilket fick mig att få ont i magen av skratt. Det är bara kul när man inte får skratta egentligen. Jag vet’e fan inte varför jag aldrig kan ta dig seriöst. Inte änns när det gäller mitt liv. Men just nu lever jag och imorgon är inte mitt problem. Så du började skjuta mot mig igen. Och jag sprang för livet.

Varför lekte du sjörövare? Du behöver båda dina ögon för att se mig, tönt. Jag tyckte synd om din krock hand. Jag brydde mig fett mycket om dig, för jag tyckte om dig. Fan vad lätt lurad jag är. Hej, jag heter Peter Pan. 

Flera nätter i rad var jag uppe i olika träd. Du hög träden och försökte fälla dem. Du hämtade folk som skådespelade med dig för att få ner mig. Du låtsades skjuta en man. Ni klättrade upp men kom ingen vart. Stolt apa här! Jag dukade dina skott. 

Alla dina kort var utspelade för jag tyckte inte synd om dig mer. Jag var fett arg och skrek på dig! Du var trött och frysen, och jag var för energisk. Mannen, detta gällde mitt liv.

Så du grät. Du bad mig bytta skor med dig och förstå dig. Du frågade mig varför jag gjort så mot min syster igen.

Jag sa att jag vet att det jag gjort är fel och jag är ledsen. Jag tyckte om min syster jätte mycket. Jag önskade hon kunde komma tillbaka. Jag skulle aldrig göra så igen.

Men du såg till att jag gjorde så igen. Just nu kan jag kan inte fatta att du gjorde mig till en lite assassin. 

När ni somnat gick jag ner och tog din kompis pistol. Han som hade svikit dig och tänkte död dig och ta mig med honom. Jag sköt din kompis svekfulla arsle.

778badac347a71e0e7ee34b8b301884c

Jag antar att det fick dig att uppskatta ditt liv nu. För nu var allt okej mellan dig och mig.

Jag sa att jag saknade mina föräldrar och vill vara med dem. Du sa att du var min pappa nu, och jag blev faktiskt glad. För du var intressant och du visade känslor. Du höll inte allt inne som min pappa. Du försökte trösta mig med att allt skulle bli bra snart igen. Just nu hade mina föräldrar inga pengar. De kommer säkert förlåta mig till slut. jag måste bara bevisa att jag är en ordentlig flicka.

Du var hög ibland och trodde att du pratade med Sara. Du grät och saknade henne. Du försökte trösta henne med. jag sa att hon inte var här. Och du sa att hon kunde höra dig ändå för hon var uppe i himlen. Då började jag prata med henne med.

 

 

 


Leave a Reply

